Opinię Bluesun Hotel Maestral - A szálloda Hotel Marina volt a Maestral helyett,gyönyörű helyen van. A tengerparti sétány csodálatos.w Chorwacji opinie | Hrvaska.net

<< Wróć do oceny hotelu
6.4 / 10
Ocena
imię K. Zoltán
miejsce Budapest
państwo Magyarország
data 2021-08-25 08:27:29
Typ noclegu
pochwały A szálloda Hotel Marina volt a Maestral helyett,gyönyörű helyen van. A tengerparti sétány csodálatos.
skargi 1997 óta nyaralunk Horvátországban,minden évben,van mikor 2-szer is.Nagyon vártuk ezt a 10 napot.Megérkeztünk. A recepción hamar megkaptuk a szobánkat,ami egy másik épület 5. legfelső emeletén volt,nagyon szép kilátással.Parkolás kissé kaotikus volt,több autó volt,mint parkolóhely.Akik elmentek kirándulni,visszatérésük után órákig keresték az autójuknak a helyet.Az 5. emeleti szoba hátránya,hogy a légkondicionáló nem tudta lehűteni,ezért minden reggel fáradtan ébredtünk,mint egy szaunában,ezért 3 nappal korábban jöttünk haza. Az étteremben a reggeli rendben volt.A vacsora kritikán aluli.Voltunk,olyan helyen,ahol menüválasztásos rendszer volt,de ott is nagyságrendekkel jobb volt,mint itt. Összességében a szálloda öreg elavult felújításra szorul.
Wasze porady dla innych podróżnych Sajnálom,de ide többé már nem jövünk. Megyünk máshova. Horvátországban több 100 csodálatos hely van még.